MODÜL 1- ÇOCUK BAKIMI VE BAKICILIĞI EĞİTİMİ
MD 1- DERS 1- Çocuk bakımı ve bakıcılığı eğitimi nedir?
MD 1- DERS 2- Çocuk bakımı ve bakıcılığı eğitimi amacı nedir?
MD 1- DERS 3- Çocuk bakımı ve bakıcılığı eğitiminin temel nitelikleri nasıl olmalıdır?
MD 1- DERS 4- Çocuk bakım elemanı kimdir? Kimler çocuk bakıcısı olabilir?
MD 1- DERS 5- Eğitimli çocuk bakım elemanın özellikleri ve görevlerini tanımak
MODÜL 2- İLETİŞİM DERSİ
MD 2- DERS 1- İletişim nedir? İletişimin önemi
MD 2- DERS 2- İletişim öğeleri ve türleri
MD 2- DERS 3- Kişiler arası iletişimin türleri nelerdir?
MD 2- DERS 4- Etkili iletişim yöntemleri- Sözlü iletişim
MD 2- DERS 5- Etkili iletişim yöntemleri- Sözsüz iletişim
MD 2- DERS 6- İletişimde görünüş ve davranışın önemi
MD 2- DERS 7- İletişim engelleri
MD 2- DERS 8- Sağlıklı iletişimin temel koşulları
MD 2- DERS 9- Problem çözme teknikleri
MD 2- DERS 10- Problem çözme basamakları
MD 2- DERS 11- Problem çözümüne yönelik etkinlikler-1
MD 2- DERS 12- Problem çözümüne yönelik etkinlikler-2
MD 2- DERS 13- Aile ile iletişimde kullanılan erişkin eğitim ilkeleri iletişim
MD 2- DERS 14- 0-36 yaş grubu çocuk ile iletişimde kullanılan eğitim ilkeleri
MODÜL 3- ANNE VE ÇOCUK SAĞLIĞI
MD 3- DERS 1- Sağlıklı/Sağlıksız bir anne modeli ve sağlıklı annenin kavramsal çerçevesi
MD 3- DERS 2- Sağlıklı/Sağlıksız annenin fizyolojik durumu
MD 3- DERS 3- Sağlıklı/Sağlıksız annenin yaşam tarzı alışkanlıkları
MD 3- DERS 4- Sağlıklı/Sağlıksız annenin emosyonel durumu
MD 3- DERS 5- Sağlıklı/Sağlıksız annenin sosyal çevresi
MD 3- DERS 6- Sağlıklı/Sağlıksız anneni adaptasyonu
MD 3- DERS 7- Sağlıklı/Sağlıksız bir çocuk modeli ve sağlıklı annenin kavramsal çerçevesi
MD 3- DERS 8- Sağlıklı/Sağlıksız çocuğun fizyolojik durumu
MD 3- DERS 9- Sağlıklı/Sağlıksız çocuğun yaşam tarzı alışkanlıkları
MD 3- DERS 10- Sağlıklı/Sağlıksız çocuğun emosyonel durumu
MD 3- DERS 11- Sağlıklı/Sağlıksız çocuğun sosyal çevresi
MD 3- DERS 12- Sağlıklı/Sağlıksız çocuğun adaptasyonu
MODÜL 4- BİREYİN GELİŞİMİ
MD 4- DERS 1- Bireyin gelişimi ile ilgili temel kavramlar- I (Büyüme- Gelişme- Olgunlaşma- Öğrenme- Hazırbulunuşluluk ve Eğitim)
MD 4- DERS 2- Bireyin gelişimi ile ilgili temel kavramlar- II (Büyüme- Gelişme- Olgunlaşma- Öğrenme- Hazırbulunuşluluk ve Eğitim)
MD 4- DERS 3- Çocuğun gelişim özellikleri ve İlkeleri-I
MD 4- DERS 4- Çocuğun gelişim özellikleri ve İlkeleri-II
MD 4- DERS 5- Çocuğun gelişim dönemlerine etki eden faktörler- Biyolojik faktörler
MD 4- DERS 6- Çocuğun gelişim dönemlerine etki eden faktörler- Çevresel faktörler
MD 4- DERS 7- Çocuğun gelişim dönemleri- Bebeklik Dönemi I (0-2 Yaş)
MD 4- DERS 8- Çocuğun gelişim dönemleri II- Bebeklik Dönemi II (0-2 Yaş)
MD 4- DERS 9- Çocuğun gelişim dönemleri- Bebeklik Dönemi (0-2 Yaş)-Etkinlik I
MD 4- DERS 10- Çocuğun gelişim dönemleri- Bebeklik Dönemi (0-2 Yaş)-Etkinlik II
MD 4- DERS 11- Çocuğun gelişim dönemleri- İlk Çocukluk -Oyun Dönemi I (3-6 Yaş)
MD 4- DERS 12- Çocuğun gelişim dönemleri- İlk Çocukluk -Oyun Dönemi II (3-6 Yaş)
MD 4- DERS 13- Çocuğun gelişim dönemleri- İlk Çocukluk -Oyun Dönemi (3-6 Yaş)-Etkinlik I
MD 4- DERS 14- Çocuğun gelişim dönemleri- İlk Çocukluk -Oyun Dönemi (3-6 Yaş)-Etkinlik II
MD 4- DERS 15- Çocuğun gelişim dönemleri- İkinci çocukluk (ilkokul ) dönemi I (7-11 yaş)
MD 4- DERS 16- Çocuğun gelişim dönemleri- İkinci çocukluk (ilkokul ) dönemi II (7-11 yaş)
MD 4- DERS 17- Çocuğun gelişim dönemleri- İkinci çocukluk (ilkokul ) dönemi (7-11 yaş)-Etkinlik
MD 4- DERS 18- Çocuğun gelişim dönemleri- Ergenlik Dönemi I (12-18 yaş)
MD 4- DERS 19- Çocuğun gelişim dönemleri- Ergenlik Dönemi II (12-18 yaş)
MD 4- DERS 20- Çocuğun gelişim dönemleri- Ergenlik Dönemi (12-18 yaş)-Etkinlik
MODÜL 5- 0-36 AY ÇOCUK HASTALIKLARI
MD 5- DERS 1- 0-36 ay çocukluk döneminde görülen bedensel sağlığı bozan nedenler-Kalıtımsal nedenler
MD 5- DERS 2- 0-36 ay çocukluk döneminde görülen bedensel sağlığı bozan nedenler-Çevresel nedenler
MD 5- DERS 3- 0-36 ay çocukluk döneminde sık görülen hastalıklar-1
MD 5- DERS 4- 0-36 ay çocukluk döneminde sık görülen hastalıklar-2
MD 5- DERS 5- 0-36 ay çocukluk döneminde görülen hastalıkların farkında olma
MD 5- DERS 6- 0-36 ay çocukluk döneminde sık görülen şikayetler
MD 5- DERS 7- 0-36 ay çocukluk döneminde hasta olan çocuğun yönetimi
MD 5- DERS 8- 0-36 ay çocukluk döneminde bağışıklık
MD 5- DERS 9- 0-36 ay çocukluk döneminde aşılar
MD 5- DERS 10- 0-36 ay çocukluk döneminde görülen psikolojik rahatsızlıklar
MODÜL 6- 0-36 AY ÇOCUKLARDA İLK YARDIM
MD 6- DERS 1- İlk yardım nedir? İlk yardım ile ilgili kavramlar
MD 6- DERS 2- 0-36 ay çocukluk döneminde ilk yardım gerektiren durumlar
MD 6- DERS 3- 0-36 ay çocukluk döneminde ilk yardım- koruma
MD 6- DERS 4- 0-36 ay çocukluk döneminde ilk yardım- acil çağrı yapılması
MD 6- DERS 5- 0-36 ay çocukluk döneminde ilk yardım- müdahale
MD 6- DERS 6- 0-36 ay çocukluk döneminde ilk yardım- değerlendirme (yaşam bulguları)
MD 6- DERS 7- 0-36 ay çocukluk döneminde ilk yardım- değerlendirme (bilinci)
MD 6- DERS 8- 0-36 ay çocukluk döneminde ilk yardım- değerlendirme (hava yolu açıklığı)
MD 6- DERS 9- 0-36 ay çocukluk döneminde ilk yardım- değerlendirme (solunum)
MD 6- DERS 10- 0-36 ay çocukluk döneminde ilk yardım- değerlendirme (dolaşım)
MD 6- DERS 11- 0-36 ay çocukluk döneminde ilk yardım- değerlendirme (vücut bölümleri-1)
MD 6- DERS 12- 0-36 ay çocukluk döneminde ilk yardım- değerlendirme (vücut bölümleri-2)
MD 6- DERS 13- 0-36 ay çocukluk döneminde ilk yardım- değerlendirme (vücut bölümleri-3)
MD 6- DERS 14- 0-36 ay çocukluk döneminde ilk yardım- değerlendirme (vücut bölümleri-4)
MD 6- DERS 15- 0-36 ay çocukluk döneminde ilk yardım- değerlendirme (vücut bölümleri-5)
MODÜL 7- ÇOCUK RUH SAĞLIĞI
MD 7- DERS 1- 0-36 ay çocukluğun ruh sağlığın önemi
MD 7- DERS 2- 0-36 ay çocukluğun ruh sağlığını etkileyen etmenler
MD 7- DERS 3- Çocuklarda yaş dönemlerine göre duygusal gelişim-1
MD 7- DERS 4- Çocuklarda yaş dönemlerine göre duygusal gelişim-2
MD 7- DERS 5- Çocuklarda duygu çeşitleri ve duyguları tanılama
MD 7- DERS 6- Anne ve baba tutumları çeşitleri
MD 7- DERS 7- Aşırı Koruyucu Anne-Baba Tutumları
MD 7- DERS 8- Mükemmeliyetçi Anne-Baba Tutumları
MD 7- DERS 9- Otoriter ve Reddedici Anne-Baba Tutumları
MD 7- DERS 10- İlgisiz ve Kayıtsız Anne-Baba Tutumları
MD 7- DERS 11- Tutarsız Anne-Baba Tutumları
MD 7- DERS 12- Olumlu ve sağlıklı aile tutumu
MD 7 DERS 13- Çocuğun kardeş ilişkileri
MD 7 DERS 14- Çocuğun akraba ilişkileri
MD 7 DERS 15- Toplum ve çocuk- birey ve birey ilişkisi
MD 7 DERS 16- Toplum ve çocuk- birey ve grup ilişkisi
MD 7 DERS 17- Toplum ve çocuk- grup ve grup ilişkisi
MD 7 DERS 18- Çocuğun kültürel faktörlerle ilişkisi
MD 7 DERS 19- Davranışların Oluşması
MD 7 DERS 20- Davranış Bozuklukları ve Nedenleri-1
MD 7 DERS 21- Davranış Bozuklukları ve Nedenleri-2
MD 7 DERS 22- Davranış Bozuklukları ve Nedenleri-3
MD 7 DERS 23- Davranış Bozukluklarının da alınacak önlemler
MD 7 DERS 24- Çocuğun Ruh Sağlığını Tanımaya Yönelik Etkinlik Hazırlamak
MD 7 DERS 25- Çocuğun Ruh Sağlığını Tanımaya Yönelik Etkinlik Hazırlamak
MD 7 DERS 26- Çocuğun Ruh Sağlığını Tanımaya Yönelik Etkinlik Hazırlamak
MD 7 DERS 27- Çocuğun Ruh Sağlığını Tanımaya Yönelik Etkinlik Hazırlamak
MD 7 DERS 28- Çocuğun Ruh Sağlığını Tanımaya Yönelik Etkinlik Hazırlamak
MODÜL 8- ÇOCUKLA İLETİŞİM
MD 8- DERS 1- Çocukla iletişimin tanımı ve önemi
MD 8- DERS 2- Çocukla konuşma kullanılan uygun yöntemler
MD 8- DERS 3- Çocukla konuşma kullanılan yanlış yöntemler
MD 8- DERS 4- Empati Yeteneğini Geliştirmek
MD 8- DERS 5- Çocukla iletişimin özel alanlarda yeri ve önemi
MD 8- DERS 6- Çocukla Problem Çözme Teknikleri
MD 8- DERS 7- Çocuğun Sorununa Çözüm Bulma
MD 8- DERS 8- Problemli Çocuklara Yaklaşım
MD 8- DERS 9- Problem Çözümüne Yönelik Etkinlikler
MD 8- DERS 10- Çocukla iletişime yönelik etkinlikler-1
MD 8- DERS 11- Çocukla iletişime yönelik etkinlikler-2
MD 8- DERS 12- Çocukla iletişime yönelik etkinlikler-3
MODÜL 9- 0- 36 AY ÖZ BAKIM
MD 9- DERS 1- Anne ve çocuk beslenmesinin önemi
MD 9- DERS 2- Büyümenin İzlenmesi/takibi
MD 9- DERS 3- 0-6 Ay Bebek Beslenmesi, Gereksinimleri
MD 9- DERS 4- 6-12 Ay Bebek Beslenmesi, Gereksinimleri
MD 9- DERS 5- 12–24 ay Bebek Beslenmesi, Gereksinimleri
MD 9- DERS 6- 24-36 ay Çocuk Beslenmesi, Gereksinimleri
MD 9- DERS 7- Bebek Beslenmesinde Kullanılan Formula Mamalar
MD 9- DERS 8- Bebek Yemekleri Tarifeleri ve Hazırlanma Yöntemleri
MD 9- DERS 9- Ek Gıdaya Başlama, BLW Yöntemi
MD 9- DERS 10- 0-36 Ay Bebek ve Çocuklarda Sık Karşılaşılan Beslenme Sorunları ve Çözüm Önerileri
MD 9- DERS 11- 0-36 ay çocuğun uyku gereksinimi
MD 9- DERS 12- 0–36 ay çocuğun eğitim ortamının düzenlenmesi
MD 9- DERS 13- 0-36 ay çocuğuna uygun duyu eğitimi- Dokunma duyusuna yönelik malzeme ve oyunlar
MD 9- DERS 14- 0-36 ay çocuğuna uygun duyu eğitimi- İşitme duyusuna yönelik malzeme ve oyunlar
MD 9- DERS 15- 0-36 ay çocuğuna uygun duyu eğitimi- Koku alma duyusuna yönelik malzeme ve oyunlar
MD 9- DERS 16- 0-36 ay çocuğuna uygun duyu eğitimi- Görme duyusuna yönelik malzeme ve oyunlar
MD 9- DERS 17- 0-36 ay çocuğun bedensel gelişimi
MD 9- DERS 18- 0–36 ay çocuğun tuvalet ve temizlik eğitimi
MD 9- DERS 19- 0-36 ay çocuğunda giyinme
MD 9- DERS 20- 0-36 ay çocuğunda toplumsal kurallar
MODÜL 10- 36-72 AY ÖZ BAKIM
MD 10- DERS 1- 36-72 ay Çocuk Beslenmesi, Gereksinimleri
MD 10- DERS 2- Çocuklarda Menü Planlama ve Sağlıklı Yemek Pişirme İlkeleri
MD 10- DERS 3-36-72 Ay Çocuklarda Sık Karşılaşılan Beslenme Sorunları ve Çözüm Önerileri
MD 10- DERS 4- Diyabetli Çocuklarda Beslenme
MD 10- DERS 5- Çocukluk Çağı Obezitesi ve Beslenmede Dikkat Edilecekler
MD 10- DERS 6- Özel Gereksinimli Çocuklarda Beslenme
MD 10- DERS 7- Besin Etiketlerini Okuma
MD 10- DERS 8- 36-72 ay çocuğun uyku gereksinimi
MD 10- DERS 9- 36-72 ay Çocukların eğitim ortamının düzenlenmesi
MD 10- DERS 10- Bebek ve Çocuklarda açık hava gereksinimi
MD 10- DERS 11- Kazalardan korunma
MD 10- DERS 12- 36-72 ay çocuğuna uygun duyu eğitimi-Dokunma duyusuna yönelik malzeme ve oyunlar
MD 10- DERS 13- 36-72 ay çocuğuna uygun duyu eğitimi- İşitme duyusuna yönelik malzeme ve oyunlar
MD 10- DERS 14- 36-72 ay çocuğuna uygun duyu eğitimi- Koku alma duyusuna yönelik malzeme ve oyunlar
MD 10- DERS 15- 36-72 ay çocuğuna uygun duyu eğitimi- Görme duyusuna yönelik malzeme ve oyunlar
MD 10- DERS 16- 36-72 ay çocuğun bedensel gelişimi
MD 10- DERS 17- 36-72 ay çocuğunda temizlik
MD 10- DERS 18- 36-72 ay çocuğunda giyinme
MD 10- DERS 19- 36-72 ay çocuğunda toplumsal kurallar
MODÜL 11- ERKEN ÇOCUKLUKTA PLAN
MD 11- DERS 1- Bilişsel gelişim
MD 11- DERS 2- Bilişsel gelişimi destekleyici çalışmalar
MD 11- DERS 3- Dil Gelişimi I
MD 11- DERS 4- Dil Gelişimi II
MD 11- DERS 5- 0 – 36 Ayda alıcı ve ifade edici dili destekleyici çalışmalar
MD 11- DERS 6- 36 – 72 Ayda alıcı ve ifade edici dili destekleyici çalışmalar
MD 11- DERS 7- İnce Motor Gelişimi
MD 11- DERS 8- İnce motor becerileri destekleyici çalışmalar
MD 11- DERS 9- Kaba motor gelişimi
MD 11- DERS 10- Kaba motor gelişimini destekleyici çalışmalar
MD 11- DERS 11- Sosyal-duygusal gelişim
MD 11- DERS 12- Sosyal-duygusal gelişimi destekleyici çalışmalar
MD 11- DERS 13- Uyumsal beceriler
MD 11- DERS 14- Uyumsal becerileri destekleyici çalışmalar
MODÜL 12- SERBEST ZAMAN ETKİNLİKLERİ
MD 12- DERS 1- Serbest zaman etkinlikleri nedir? Serbest zaman etkinliklerinin önemi
MD 12- DERS 2- Serbest zaman etkinliklerinin çocuk üzerine etkileri
MD 12- DERS 3- Sanatsal etkinliklerin çocuk üzerine etkileri
MD 12- DERS 4- Serbest zaman etkinliklerinin türleri-1
MD 12- DERS 5- Serbest zaman etkinliklerinin türleri-2
MD 12- DERS 6- Serbest zaman etkinliklerinin türleri-3
MD 12- DERS 7- Serbest zaman etkinliklerinin türleri-4
MD 12- DERS 8- Sanat etkinlikleri
MD 12- DERS 9- Sanat etkinliklerinin çeşitleri
MD 12- DERS 10- Sanat etkinliklerinin çeşitleri
MD 12- DERS 11- Sanat etkinliklerinin çeşitleri
MD 12- DERS 12- Serbest zaman etkinliklerini planlama
MD 12- DERS 13- Serbest zaman etkinliklerinde kullanılan araç ve gereçler
MODÜL 13- TÜRKÇE DİL ETKİNLİKLERİ
MD 13- DERS 1- Türkçe etkinliklerinin tanımı ve önemi
MD 13- DERS 2- Türkçe etkinliklerinin çocuk gelişimine olan etkileri
MD 13- DERS 3- Türkçe etkinlik çeşitleri- Grup etkinlikleri
MD 13- DERS 4- Türkçe etkinlik çeşitleri-Bireysel etkinlikler-1
MD 13- DERS 5- Türkçe etkinlik çeşitleri-Bireysel etkinlikler-2
MD 13- DERS 6- Türkçe etkinliklerde kullanılan araç ve gereçler
MD 13- DERS 7- Türkçe etkinlikleri hazırlama- Kitap etkinlikleri
MD 13- DERS 8- Türkçe etkinlikleri hazırlama- Resim etkinlikleri
MD 13- DERS 9- Türkçe etkinlikleri hazırlama- Teknolojik araçlarla etkinlikler
MD 13- DERS 10- Türkçe etkinlikleri hazırlama- Kukla etkinlikler
MD 13- DERS 11- Türkçe etkinlikleri hazırlama- Öykü etkinlikleri
MD 13- DERS 12- Türkçe etkinlikleri hazırlama- Diğer yöntemlerle
MD 13- DERS 13- Öykü oluşturma ve tamamlama
MD 13- DERS 14- Türkçe etkinlikleri hazırlama- Teknolojik araçlarla etkinlikler
MODÜL 14- OYUN ETKİNLİKLERİ
MD 14- DERS 1- Hareket etkinlikleri nedir?
MD 14- DERS 2- Çocuğun gelişiminde oyunun önemi
MD 14- DERS 3- Oyunun Evreleri ve özellikleri
MD 14- DERS 4- 0-2 yaşta oyun ve etkileri
MD 14- DERS 5- 2-3 yaşta oyun ve etkileri
MD 14- DERS 6- 3-4 yaşta oyun ve etkileri
MD 14- DERS 7- 5 ve üstü yaşta oyun ve etkileri
MD 14- DERS 8- Oyun Türleri
MD 14- DERS 9- Çocuğun karakterlerine göre oyunlar
MD 14- DERS 10- Çocuğun oynandığı yere göre oyunlar
MD 14- DERS 11- Kullanılan oyun malzemesine göre oyunlar
MD 14- DERS 12- Oyun etkinliklerinin özelliklerine uygun araç gereç hazırlama
MD 14- DERS 13- Oyun etkinliklerinde dikkat edilmesi gereken kurallar
MD 14- DERS 14- Oyun etkinlikleri planı hazırlama
MODÜL 15- MÜZİK ETKİNLİKLERİ
MD 15- DERS 1- Müzik ve müzik etkinlikleri nedir?
MD 15- DERS 2- Erken çocukluk eğitiminde müzik etkinliğinin yeri ve önemi
MD 15- DERS 3- Müzik etkinliğinin çocuğun gelişimine etkileri
MD 15- DERS 4- Müzik etkinliği çeşitleri- Ses ve nefes çalışmaları
MD 15- DERS 5- Müzik etkinliği çeşitleri- Ritm çalışmaları
MD 15- DERS 6- Müzik etkinliği çeşitleri- Şarkı öğretim çalışmaları
MD 15- DERS 7- Müzik etkinliği çeşitleri- Dans çalışmaları
MD 15- DERS 8- Müzik etkinliği çeşitleri- Müzikli dramatizasyon çalışmaları
MD 15- DERS 9- Müzik etkinliği çeşitleri- Müzikli öykü çalışmaları
MD 15- DERS 10- Müzik etkinliklerinin özelliklerine uygun ritim araçları ve özellikleri-1
MD 15- DERS 11- Müzik etkinliklerinin özelliklerine uygun ritim araçları ve özellikleri-2
MD 15- DERS 12- Müzik Etkinliklerinin Planlanmasında Dikkat Edilecek Noktalar-1
MD 15- DERS 13- Müzik Etkinliklerinin Planlanmasında Dikkat Edilecek Noktalar-2
MD 15- DERS 14- Müzik etkinliklerini planlama ve uygulama
MD 15- DERS 15- Müzik etkinliklerini planlama ve uygulama- Yaratıcı dans
MD 15- DERS 16- Müzik etkinliklerini planlama ve uygulama- Müzikli öykü
MD 15- DERS 17- Müzik etkinliklerini planlama ve uygulama- Ritim çalışmaları
MD 15- DERS 18- Müzik etkinliklerini planlama ve uygulama- Ses çalışmaları
MD 15- DERS 19- Müzik etkinliklerini planlama ve uygulama- Müzik çalışmaları
MD 15- DERS 20- Müzik etkinliklerini planlama ve uygulamada kullanılacak kaynaklar
MODÜL 16- OKUMA YAZMAYA HAZIRLIK
MD 16- DERS 1- Okuma-yazmaya hazırlık çalışmalarının tanımı ve önemi
MD 16- DERS 2- Okuma-yazmaya hazırlık il ilgili bazı kuramlar
MD 16- DERS 3- Okul öncesi dönemde ilk okuma ve yazmaya hazırlayıcı ön yeterlilikler
MD 16- DERS 4- Okuma becerisinin gelişimi
MD 16- DERS 5- Yazma becerisinin gelişimi
MD 16- DERS 6- Okuma-yazmaya hazırlıkta önemli noktalar
MD 16- DERS 7- Okuma-yazmaya hazırlık çalışmaları-Kavram geliştirici oyuncaklar
MD 16- DERS 8- Okuma-yazmaya hazırlık çalışmaları- Kavram geliştirici çalışmalar-1
MD 16- DERS 9- Okuma-yazmaya hazırlık çalışmaları- Kavram geliştirici çalışmalar-2
MD 16- DERS 10- Kavram geliştirici çalışmaların çocuk gelişimine etkileri
MD 16- DERS 11- Çocuk döneminde bilgisayar ve eğitim
MD 16- DERS 12- Okuma-yazmaya hazırlık çalışmaları- Çalışmaların planlanmasında dikkat edilecekler
MD 16- DERS 13- Okuma-yazmaya hazırlık çalışmaları-Çalışmalarının özelliklerine uygun araç gereçler
MD 16- DERS 14- Okuma-yazmaya hazırlık çalışmaları için etkinlikler hazırlamak- Etkinlik-1
MD 16- DERS 15- Okuma-yazmaya hazırlık çalışmaları için etkinlikler hazırlamak- Etkinlik-2
MD 16- DERS 16- Okuma-yazmaya hazırlık çalışmaları için etkinlikler hazırlamak- Etkinlik-3
MD 16- DERS 17- Okuma-yazmaya hazırlık çalışmaları için etkinlikler hazırlamak- Etkinlik-4
MODÜL 17- FEN VE DOĞA ETKİNLİKLERİ
MD 17- DERS 1- Fen ve doğa etkinliklerinin tanımı
MD 17- DERS 2- Fen ve doğa etkinliklerinin önemi
MD 17- DERS 3- Fen ve doğa etkinliklerinin amaçları
MD 17- DERS 4- Fen ve doğa etkinliklerinin çocuklar üzerindeki yararları
MD 17- DERS 5- Fen ve doğa etkinliklerinde kullanılan yöntemler
MD 17- DERS 6- Çocukluk döneminde uygulanan fen ve doğa etkinlikleri-Gezi etkinliği
MD 17- DERS 7- Çocukluk döneminde uygulanan fen ve doğa etkinlikleri-Bitki yetiştirme etkinliği
MD 17- DERS 8- Çocukluk döneminde uygulanan fen ve doğa etkinlikleri-Deney yapma etkinliği
MD 17- DERS 9- Çocukluk döneminde uygulanan fen ve doğa etkinlikleri-diğer etkinlikler
MD 17- DERS 10- Çocukluk döneminde uygulanan fen ve doğa etkinliklerinde kullanılan araç ve gereçler
MD 17- DERS 11- Çocukluk döneminde uygulanan fen ve doğa etkinliklerinde dikkat edilmesi gereken hususlar
MD 17- DERS 12- Çocukluk döneminde uygulanan fen ve doğa etkinlikleri planlama
MODÜL 18- HİJYEN VE SANİTASYON
MD 18- DERS 1- Hijyen ve Sanitasyon ile ilgili tanımlar ve önemi
MD 18- DERS 2- Ulusal ve uluslararası mevzuata göre hijyen ve sanitasyon kuralları
MD 18- DERS 3 - Hijyen ve özbakım kuralları
MD 18- DERS 4- Hijyen ve gıda
MD 18- DERS 5- Çocukluk döneminde hijyen ve sanitasyon
MD 18- DERS 6- Çocukluk döneminde hijyen ve sanitasyonda dikkat edilmesi gerekenler
MODÜL 19- PANDEMİ DÖNEMİ ÇOCUK RUH SAĞLIĞI
MD 19- DERS 1- Pandemi nedir?
MD 19- DERS 2- Pandeminin çocuklar üzerindeki etkileri
MD 19- DERS 3- Pandemi döneminde çocukları tepkileri
MD 19- DERS 4- Pandemi döneminde çocuklarda ruh sağlığını koruma yöntemleri
MD 19- DERS 5- Çocuklara pandemi dönemini uygun şekilde anlatma
MD 19- DERS 6- Pandemi döneminde çocuk ruh sağlığını korumak ve yönetimi
MODÜL 20- KRİZ YÖNETİMİ
MD 20- DERS 1- Kriz nedir?
MD 20- DERS 2- Çocukta kriz yönetimi
MD 20- DERS 3- Çocuklarda kriz yönetim sürecinin planlanması
MD 20- DERS 4- İhmal ve istismar nedir?
MD 20- DERS 5- Cinsel istismara uğrayan çocuklara yönelik hizmetler
MD 20- DERS 6- Cinsel istismara uğrayan çocuklara yönelik hizmetler yapılması gerekenler
MD 20- DERS 7- Şiddete maruz kalan çocuklara yönelik hizmetler
MD 20- DERS 8- Şiddete maruz kalan çocuklara yönelik hizmetler yapılması gerekenler